onsdag 25 augusti 2010

Grown Ups..

Dumma internetet funka inte igår kväll när jag tänkte sätta mig i lugn och ro vid datan medan man vänta på att åka till jobbet.. Btw så sa chefen igår att jag har mina 3lärodagar(ons-fre) me att lära mig östhammars distrikt och sen ska jag köra de själv på lörda och på söndan blir de Gimo och på måndan östhammar igen.. Mycke hoppande men kul me jobb..:P Behöver snart skaffa mig en kalender så jag har koll på vilka distrikt man ska köra på vilken dag..:P Hon skoja om att jag skulle ta både östhammar och gimo på söndan för dem har ingen som kör östhammar på söndan men de kan bli tajt me tid om man ska köra båda..:P

Jag och Johan kolla på den här igår kväll.. Grown Ups..
Fick sig ett par skratt till den..:P Värd att se..:P Fast jag säger som Johan, dem kunde slängt in mer tok när dem ändå höll på..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3