fredag 20 augusti 2010

Mälsättra..

Vart ingen film igår, Johan kom hem så sent så de får la kanske bli ikväll istället..
Idag åkte jag hem till mamma och va där typ hela dagen.. Väntade där på att syrrans skulle komma hem från skolan..Hon ska va här hos mig och Johan under helgen..^^
Va ut på promenad me Leo, de saknar jag att kunna gå ut och gå våran runda.. Han vart jätte glad..:) Träffa på min "lilla" tiger..:P Hehe han är enorm emot våra små busar.. Svårt att tänka sig att E & F kommer bli så stora..:P
När Nathali packat allt så åkte vi och hämta Johan som va me Christer, sen vart de en sväng till affärer.. När vi kom hem va de bara att starta me att laga mat, kyckling och ris *mums*..
Hade fått lite tapet och färg prover när vi kom hem så ska sätta mig och titta igenom dem me Johan..:) Ska renovera i sovrummet så vi kan flytta in där nån gång..:) Sover just nu inne i gästrummet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3