söndag 15 augusti 2010

Fest..

Fest igår hos mig och Johan.. De va meningen att de skulle va klassträff för Johans klass med fler men de va bara en från hans klass som kunde komma dem andra fick för hinder så de vart bonde fest me massa bönder som bor här i närheten, rikigt trevligt.. Synd bara att jag vart så jäkla trött, sova 9timmar på 2 dagara inte bra och jobb dem 2 dagarna, kunde slocknat stående typ.. Vart grillning, mums men åt så mycke så jag fick nästan inte plats me drickat sen så jag va nykter typ..
Runt tolv började folket dra ner till Öregrund till krogen.. Jag, Johan, Matte, Fia och Oskar orkade inte så vi stannade hemma och kolla på film.. Johan och Matte hade all sång till Mamma mia filmen, kanske inte de ljuvaste sång röster man hört..:P Kom la i säng vid 4.. Oskar åkte hem medan Fia och Matte sov kvar.. Vakna vid 7 av att min mobil ringde sen kl 9 av Johans mobil ringde sen somna jag om en liten stund men de va så jäkla varmt så jag vakna och gick ner och började städa undan ute me alla flasker och burkar.. När Fia och Matte vakna kolla vi igen på film för Johan och Matte va lite slitna.. Sen vart de pizza från Jakten.. Fia åkte hem och Matte följde me Johan när han jobbar så jag sitter hemma själv och kollar på alla glas som behövs diskas.. Sa till Johan att vi skulle köpa en gångs muggar men han tyckte att de inte kunde va så jobbigt att använda våra egna och diska dem..*suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3