onsdag 11 augusti 2010

Muskelinnflammation..

Ja de är troligen att jag fått muskelinflammation i min vänstra arm.. Fick ju ont i den i måndas och har fortfarande ont.. Har inte haft ork till att skriva någe här för jag har bara lega i sängen me feber och matt i kroppen och frysit och svettas och inte orkat nått.. Har faktiskt lyckas ta mig till jobbet iaf envis som man är men många ipren har gått åt för att dämpa febern.. Johan lyckades få me mig till Ö-hammar igår för att köpa avmaskningsmedel till katterna och sen handla lite annat men direkt när vi kom hem så la jag mig i sängen igen och sov till tio på kvällen.. Är lite piggare idag men har fortfarande feber, svettas i ena stunden och sen i nästa så fryser man..
Johan har vart så underbara så han har gjort mat och diskat medan jag vart sjuk.. Fast lite gnäller han om att han måste göra allt.. Jag hoppas de här går över snart för på lördag så har Johan sin "klassfest" här och då vill jag gärna va frisk.. Har ingen lust att behöva gå till sjukhuset..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3