måndag 9 augusti 2010

Verkligen inte min dag..

Kom till jobbet och lassar in tidningarna och åker, efter en stund börjar jag må illa och känner mig matt i kroppen och börjar frysa, troligen feber men de släppte efter ett tag.. Sen när jag nästan kört klart så händer de en mindre kul grej, tur man har en så jäkla bra chef och fin pojkvän som kan muntra upp en..
När jag kommer hem så har nån av katterna spytt i soffan *jippi* så de va bara att sätta igång en tvättmaskin.. Gick och la mig och sen när jag vakna hade jag feber igen, orkade inget och låg bara och frös, tog ipren och nu mår jag bättre förutom att jag har en obehaglig känsla i vänster arm de är som om nå sitter i armen och stoppar, jag kan inte rikigt lyfta upp den utan att de tar emot..
Johan va så gullig så han laga mat efter som jag inte mådde någe vidare..^^ Hade helst velat stanna kvar under täcket för de känns som de inte är min dag idag.."/ Men ska försöka ta mig till jobbet sen ändå.. Ta nån ipren till så ska de la funka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3