fredag 13 augusti 2010

Inte min vecka..


Shit känns som allt bara går åt skogen.. Måndag- ingen rolig dag.. Sen fíck man muskelinflammation.. Lågg till sängs hela veckan men tog mig till jobbet iaf.. Idag känns de inte heller som de gått nå bra (fredag den 13) fanns nada spolarvätska kvar i jobbilen när jag kom tillbaka från min runda och jag har inte äns använt nåt och A-B (som jag kallar henne här på bloggen) hade fyllt på den innan hon gick på semester.. Lyckat, jag har säkert kört sönder den på dem där jäkla små vägarna.. Kan ha slagi i vad som helst utan att tänkt på de för dem där vägarna är så fulla i gropar och stenar + jag tycker de är skiit obehagligt att möta bilar på dem här vägarna så jag håller ut extra mycke om de gå och vem vet va som göms där i kanterna..:( Kia:n och jag kommer inte riktigt överäns.. När jag körde i gimo me golfen hände inget men nu på dem här söderön vägarna så händer sak på sak hela tiden..
När jag sa till chefen att de kände som om allt bara jäklades me mig så små skratta hon och kolla me en lidande blick och sa att de brukar va massa trassel på sommaren och att jag vart jätte duktig även om de bara händer tok.. Kändes som en del tröst men jag får ändå en jätte dålig känsla när jag har sönder nått som inte är mitt..:(
Och locket på allt de så när jag kom hem så vart de att jag och Johan mötes i dörren typ för han skulle till jobbet, han vänta bara på att jag skulle komma hem me bilen.. Happ så då fick man inte krypa ner bröve honom och små prata och sen somna i hans famn.. Johan är min bästa medicin mot allt<3
Ska bädda ner mig i soffan och kolla på en film och kanske sova, jag vet inte om jag ska försöka hålla mig vaken och sova ikväll efter maten men de är ju fredag så de känns ju inte så kul men sova måste jag iaf för jag ska jobba inatt igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3