måndag 16 augusti 2010

Saknad..!

Saknar den här tösen så jäkla mycke..!!

Tänker jämt på henne.. Hon är en rikigt vän..!
Vet alltid om de är nått så finns hon där.. Dem 3åren vi bodde tillsammans är dem bästa åren man kan få.. Skratta så man grät me henne varje dag och magruter fick man på köpet men dem är ganska mycke historia nu..:P Kunde ligga och prata skiit sent in på nätterna och kolla på film.. Vi va nästa oskilljatig.. Va me varandra 24/7.. Nån gång gick vi varandra på nerverna men de gick snabbt över.. Me henne kunde jag berätta allt och visste att de stanna kvar hos henne.. Hon visste allt om mig, hon läste mig som en bok och jag visste allt om henne.. Hon va den som verkligen förstod mig.. Ibland behövde vi inte säga nått till varandra vi viste ändå va den andra mena eller ville.. Hon ställde alltid upp för än om de va nått som den gången jag vart utslängd från elevhemmet i ett par veckor, då fick jag bo hemma hos henne.. När jag hade mina kill problem så va hon där och lyssnade och gav råd.. Hon hade alltid tid att hitta på något..
Även om vi inte pratat så mycke den senaste tiden så vet jag att hon kommer va en vän jag har hela livet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3