lördag 31 juli 2010

1År..

Igår fira jag och bby 1år tillsammans så vi åkte in till Uppsala och va där hela dagen..Va in på gränby och handla lite saker.. Jag va in på H&M och använde mitt presentkort som jag fick av min moster när hon va upp och hälsade på..
Sen va vi in på en bokhandel där Johan köpte Mobergs grillbok, vete fan va han ska me den till för han kommer säkert ändå inte göra nå från den..:P Va in på expert och köpte en DVD-spelarer me massa grejer som den kunde spela upp t ex me usb utag och att de kan spela brända skivor, vi har bara haft mitt ps2 till att kolla på film och den kan inte spela upp brända skivor.. Åkte sen in till stan och åt på kina..:) Vart massa tid över innan bion börja så vi gick runt på stan och kolla i massa affärer, fick se att Lustgården inte fanns kvar..:O Kanske flyttat kolla inte så noga, aja jag får vänta på erotikmässan som är i september, ska dit me Lina & co..:)
Såg äntligen Eclipse på bio.. Har tjatat på Johan att jag vill se den och de har hela tiden blivit nått som kommit emellan när vi tänkt gå på den.. Men Johan lovade mig att vi kunde gå på den när vi fira 1år..^^ Kankse inte nån kill film men han gjorde de för min skull..^^ Vet inte riktigt va man ska säga om filmen, den va inte riktigt som jag trott.. Tycker vargarna är snyggt gjorda men de vart liksom inte wow som de vart förut men de va bra och jag att man ska se den.. Åkte till Östhammar på bil träff efter bion men vi va inte där så länge för jag va kissnödig och frös+ katterna hade vart hemma själv så länge..

Johan koppla in DVD och så kolla vi på "Stockholm boogi" när vi kom hem..

Idag kommer syrran hit.. Sitter och väntar på att mamma ska komma och släppa av henne.. Ska bli kul att ha Nathali här över natten efter som vi inte ses så ofta nu förtiden och jag vet att hon tog de ganska hårt när jag flyttade..:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3