söndag 25 juli 2010

Grillning+hummel..

Hann inte blogga något i går.. Jobbade igår natt och de va bara strul kändes de som får se va dem säger på tisdag när jag ska jobba igen.. Sov till 4 igår och sen va de bara att åka och handla me bby för vi skulle åka och grilla hos Zarah och Jimmie.. Va en en del folk där.. Fick köra Zarah + en kompis till henne till Zarahs häst för de börja regna så hon skulle sätta på den ett täcke.. Jag fick va nykter och köra för Johan ville dricka vilket jag inte kommer göra igen.. Vart lite små trött på Johan som skulle sitta och ge mig "tips" när vi åkte till Öregrund senare på kvällen.. Vart skiit irriterad rättare sagt.. Bara för att han har haft körkortet längre än mig betyder de inte att han är ett helgon på att köra.. Lite irriterande att försöka köra när man hade nån som sparka en i ryggen och sen Johan som försökte prata me än och hög musik, lite svårt att konsentrera sig på att köra.. Sa de att då kunde ju Johan köra i fortsättningen så kan jag supa om de bara ska va massa gnäll men då sluta han prata lite iaf..
Va smockat inne på Hummel så de va inte så kul.. Men träffa på en gammal klasskompis från frösan som jag snacka me ett tag men hann inte prata så länge me han innan jag behövde gå för en kompis till Johan som jag skulle köra hem ville hem så de va bara att köra hem honom och sen va de ingen större ide att åka tillbaka till Öre så jag och bby åkte hem.. Jag hade vela stannat länge på hummel och pratat efter som dem man träffar där träffar man inte så ofta + dem är lite prat gladare me lite sprit i kroppen..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3