fredag 16 juli 2010

Gick bra..

De gick fin fint i natt att köra.. De va inte sån skildnad att sitta på höger sida att köra och köra automat för de har jag aldrig gjort för.. Han som vart min "mentor" tyckte att jag va duktig och att de kommer gå bra att köra.. Inatt blir de till att köra själv.. Kul! :D
Hehe tog en timmer extra igår när jag körde än va de tagit dem andra två dagarna efter som jag inte kör lika fort som han gjorde dem andra dagarna så få se hur många extra timmar de blir imorn bitti nu när man inte har han som guide..:P Ne men de kommer nog bli bra..
Jag och Johan ska troligen in till Ö-hammar och köpa pizza så då ska jag passa på att handla lite frukt till inatt för de behövs har jag märkt, man blir lite mer vaken och orkar lite mer.. Bra träning för benen att springa i trappor iaf.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3