fredag 2 juli 2010

Resten av flytt lådorna..

Hämtade resten av mina saker hemma hos mamma.. Christer och Tove kom dit oxå för att lasta en del låder i hans bil för allt fick inte plats i Johans bil.. Har hållt på och plockat upp ur låderna nästan hela dagen.. Behöver en större garderob märkte jag.. Så nu vill jag verkligen ha ett jobb så jag kan fixa iordning skrubben som är i sovrummet så jag får en stor garderob som jag kan gå in i..;)
Va och käka på stop 76 för Johan va jätte hungrig sen va vi till pris stop och coop och köpte en dela saker.. På kvällen va vi hem till Johans familj och fika.. Fick några gardiner av Johans mamma.. Har inte hunnit sätta upp dem än + vi behöver gardinstänger på vissa ställen..
Imorn blir de till att åka till Ikea och nån mataffär för att köpa upp ett matföråd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3