tisdag 27 juli 2010

Jäkla katter..

Jobba imorse och blir jobb inatt oxå och på torsdag.. Håller på att lära mig ett nytt distrikt, Söderön.. Jäkla kringerl krok vägar..:P Ska köra de här distriktet ett antal dagar i augusti sen vet man ju inte om man får hoppa in och köra gimo någon gång ibland vilket jag hoppas på.. Skönt me lite jobb dagar så de rullar in pengar..^^


Jäkla katter, man kan inte få ro till att sova på morgonen så idag lär man va lite grining har liksom fått sovi 3timmar så jag får la försöka sova lite ikväll innan man sticker iväg och jobbar.. Kattern har nämligen kommit på att inte gå på lådan längre så man måste passa dem så de är därför jag inte får någon ro att sova och Johan sticker iväg på mornarna för att jobba så de är liksom bara jag som får passa upp på dem (de får jag ändå även om han är hemma men ändå).. Försöker få dem att gå ut men dem är lite så fega än så dem går inte så långt..

Ne slänga in och starta en maskin tvätt kanske och diska eller nja de får vänta tror jag, ska nog äta min andra frukost (tog macka när jag kom hem från jobbet:P) och kolla på ett avsnitt av Tru Calling Säsong 2 och sen kan jag diska.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3