lördag 17 juli 2010

Jobb...

Gick bra att köra själv, kom hem halv 8.. Körde lite fel ibland men kom snabbt tillbaka på rätt väg.. Hoppas bara att alla fick sin tidning.."/ Drömde imorse att jag hade missa massa postlåder och tidningar.. Grubblar fortfarande på de..
Lastbilen som kommer me tidningarna va sen inatt så alla vart lite för senade me sina leveranser.. Fast jag körde fel så kom jag först tillbaka av UNTbilarna.. Inte en kotte där så jag hade ingen att fråga om jag missat nån tidning för jag tyckte jag fick många över och jag vet inte om jag ska jobba inatt.."/ Aja jag skicka ett mess och frågade, annars får dem la ringa om dem saknar mig..
Dem här fyra dagarna så jag har jobbat så har de alltid vart en räv på exakt samma ställe.. Den ser så liten och mager ut så jag tycker synd om den.. (Ej den på bilden..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3