söndag 4 juli 2010

Besök från skåne..

Min moster från skåne kom och hälsa på hos mamma så jag låna bbys bil och åkte dit och hälsa på.. Varit me moster och syrran hela dagen.. Innan jag åkte till mamma så va jag först till coop och pris stop för att söka jobb, skulle komma tillbaka till coop imorn för då va chefen där och inne på pris stop så behövde dem inte nån..
När jag kom till mamma så hade inte moster kommit men sen när hon kom så tyckte hon att vi skulle åka och bada så vi åkte till Hargshamn, jag hade inga badkläder så jag sola lite medans moster och syrran bada.. När vi kom hem så hade mamma kommit hem från att lassat av hö.. Vi gjorde inte så mycke, gjorde iordning maten och åt.. Efter maten så åkte mamma igen för att hålla på me höet så syrran och moster satte sig och pyssla och sen spela vi spel.. Åkte hem vi nio tiden.. När jag kom hem så åkte jag och Johan och bada..^^ Nu sitter vi och kollar på Kalle och chokladfabriken..
Btw fick ett prisentkort på H&M för 500:- av moster som 20års present och som körkorts present..
Nästa helg ska jag och mamma åka ner till skåne för att hämta min syster för hon åker me moster tillbaka till skåne imorn för att va där i en vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3