lördag 17 juli 2010

Kattungar..

Bby och jag va hem till en kompis till honom och kolla på en del kattungar som dem har på deras gård.. Hitta några som man skulle vilja ha men en del va så rädda.. Men valde en spräcklig hona.. Vill igentligen inte ha honor men hon va för söt så jag kunde inte låta bli.. Ska ha en till oxå men vet inte vilken, hade tänkt en gul men dem va så rädda så vi får se om dem kan få dem tama.. Den spräckliga va leverans klar så henne kunde vi hämta när vi vill..
Tjatade redan innnan jag och Johan flytta ihop att jag ville ha katt om vi flytta ihop efter som jag alltid haft katt och älskar dem +bor på landet så klart man ska ha en då..:P Fick ingen katt efter som jag inte hade någe jobb men jag har la tjata så myke så J har la lessna + nu har jag ju ett jobb..;) Mamma kommer förbi sen me våra gamla kattgrejer..^^ (Nu har då nå att skvallra om hemma Sara..Hehe;P)
Ej den på bilden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3