torsdag 15 juli 2010

Posetivt..

Idag är jag inte lika trött som jag va igår.. Fick sova ut imorse för Johan stack och jobba så då hade man ingen som störde så de va bara att sova..:P Ganska mycke börja sitta in inom jobbet.. Kan redan alla portkoder i huvet och en del postlåder som ska ha tidningar..:P Men de är en jäkla runda att memorera, tur att de finns beskrivningar i adressböckerna.. Börjar halv 2 i natt igen och i kväll ska jag köra, jag har bara suttit brevid och kollat men idag är de min tur.. Obehagligt att sitta på fel sida och köra, kommer köra ner alla postlåder..:P
Skrev på arbetsanställningspapper i morse innan jag åkte hem.. Skönt men jag är bara extra anställd men bättre än inget.. Haha längtar typ till jobbet, de är la posetivt..:) De ända negativa är att lämna Johan och han får gå och sova när jag åker iväg..
Ne gå ut och steka sig lite i solen kanske och sova lite mer..hehe;)

1 kommentar:

  1. Grattis till nya jobbet nattuggla!! :)
    Kram Pappa & Ullis

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3