måndag 19 juli 2010

Handlat lite..

Bby och jag åkte till Östhammar och va in på coop för att handla mat.. Sen va vi in på pris stop för att kolla efter kattsaker.. Va in på djur eliten oxå för att kolla om dem hade nå kul, har inte vart in där förr.. Bby ville in på volvo för att kolla på bilar så vi va in där sen va vi in på kontorshuset för att kolla efter nå klister papper till Johan för han vill kunna skriva ut sin logga och sätta fast på bilen men hitta inge..
Fick meddelande om att jag ska jobba tor-lör.. Skoj..!:D
Johan stack och jobba nyss så jag har fixa disken och slängt in tvätt i maskinen, skönt att kunna tvätta normalt utan att maskinen beter sig som ett monster.. Men nu tänkte jag gå ut och steka i solen..;) Så här brun som jag vart den här sommaren har jag aldrig vartit förut efter som jag jobba jämnt dem andra somrarna..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3