onsdag 14 juli 2010

UNT..

Jäkligt trött just nu.. Igår åkte jag till Emma B på fest och träffa folk man inte sett på ett tag.. Börja trögt men sen vart de bättre.. På kvällen vid halv 11 så ringer min mobil och när jag svara va de från UNT som jag sökt jobb hos för ca en månad sen.. Dem undrade om jag kunde hoppa in och testa/läras upp igår natt för de va nån kille som gjort illa sig.. Jag sa så klart JA så de va bara för mig att åka hem från festen.. Tur man va nykter.. När jag kom hem böt jag kläder och laga även mat åt Johan för han va hungrig och inte ätit nån middag, snäll jag är va..?:P Jag ville inte ha nån mat för jag va inte så hungrig så jag tog yoghurt istället..
Började halv 2.. När jag kom dit så va de bara att börja packa in tidningarna i bilen.. Ska testas/läras upp i tre dagar av en kille och sen får vi se om man får nå jobb där.. Kommer att dela ut tidningar i gimo.. Mycke vägar att hålla reda på.. De som är på bilden är böcker me dem andresser som finns i de destriktet jag delar ut i.. Bara att plugga gator.. Suck..
Jag kom hem kl 6 imorse.. Fick inte mycke sömn för kl 9 så ringde Johans alarm och efter de så hade jag lite svårt att sova ordentligt för de va så varmt och sen vid 12 så kom Johan och tjata om att vi skulle åka och handla.. Ska försöka sova lite efter maten hade jag tänkte för jag ska jobba i natt igen.. Ska dit i natt igen vid halv 2.. Perfekt jobb för mig som är natt uggla.. Tycker de ska bli kul.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3