onsdag 30 juni 2010

Flytt..

Ja då va man äntligen här..! Sitter i nya huset me Bby..
Bby kom me släppkärran på kvällen så lasta vi min säng och lite andra saker och körde till huset.. Problem när vi kom dit, dem som bodde här innan hade glömt lägga ut nyckeln åt oss så vi fick åka hem till dem och hämta den sen va de bara att lasta in.. Va hem till Johan och fika sen va vi hem och satte ihop sängen och duschat.. Imorn blir de att åka och hämta resten av mina saker..:) Kommer trivas bra här tror jag även om jag kommer att få vara Johans städtant istället för hemma..:P Mamma va skiit grinig när jag och Johan packa in mina saker i bilen, vet inte varför..? Skönt att få slippa henne..
Ne ska krypa upp i Johans famn och kolla på tv..<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3