söndag 13 juni 2010

Hairspray..

Så nu är man ny duschad och haft ansiksmask så nu känner man sig fräch igen..^^
Blir att bädda om sängen me nya lakan så de oxå är nytt och frächt..

Nu på kvällningen va mamma och jag iväg till paret som jag ska söka jobb hos men dem va tyvärr inte hemma.."/ Får väl ringa och boka nån tid som vi kan ses.. De här paret bor inte så långt ifrån mig, bara nån km.. Dem har ett eget företag, en städfirma.. Dem lät intresserade av att behöva hjälp på firman förut men då hade jag inge körkort och de behövdes för att åka mellan jobben men nu har jag ju de så få se om dem fortfarande är intressarade
..

De är Hairspray på tv 4 som jag ska sätta mig och titta på i lugn och ro efter jag bäddat sängen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3