fredag 18 juni 2010

Uppsala..

Oka inte skriva igår för jag kom hem så sent..
Rensa ena sidan av grus gången igår syrran hjälpte till lite innnan hon lessna.. De tog tid och ryggan fick jäkla mycke stryk av de.. Man ser skilnaden på bilden, såg ut som de gör på den högra sidan innan jag rensa.. Såg ju ut som en gräs matta nästan från början.. Få ta den andra halvan i helgen kanske..
På kvällen så åka mamma och syrran till Moxboda och jag följde me för att vi skulle passa på att åka till dem som har städfirman, dem bor nämligen längst den vägen.. Först va dem inte hemma så vi åkte till Mox och mamma gav djuren mat och så sen åkte vi tillbaka till dem och då hade dem precis kommit hem.. Va la där ca en timme men sen vart klockan så mycke och dem skulle upp tidigt..
Dem visste inte om dem kunde ge mig nå jobb, kanske nån timme då och då.. "/ Så de är bara att leta vidare me jobb känner ja för jag vill gärna ha en fast inkomst för jag vill inte ha de så här längre..


Va till Uppsala idag me syrran och Johan..
Körde mamma till jobbet och sen så åkte jag och syrran och hämta Johan.. Va till Jälla och lämna in mina skolböcker.. Vi åkte sen runt till olika butiker.. Köpte 2par skor vilket behövdes för mina andra adidas skor håller på att sjunga på sista versen, köpte ett par lika igen för jag tycker dem är jävligt sköna och snygga.. Vart ett par sommar skor oxå för mina andra håller oxå på att paja.. Hårfärg, för min utväxt börjar synas mycke och jag börjar tröttna på de ljusa, ska bli nästan mörk i skallen igen me slingor.. Nagellack så jag kan göra fanskmanekyr.. Sved hårt i plånboken att behöva köpa de här för egentligen va de la inget måste men nästan man vill inte se ut som en lodis..:P
Efter shopingen så åkte vi hem till Johan och släppt av han och sen vidare till mammas jobb och hämta henneoch åkte hem..

Ikväll kommer Johan hit så ska vi åkta till Christer och kolla på film.. De va prat om att vi ska kolla på "Det regnar köttbullar", har själv inte sett den än men har den ner ladda på datan så jag sitter och bränner ner den på skiva me lite andra filmer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3