torsdag 24 juni 2010

Lekt me Emmy och Ändringar..

Vart ändringar i planen som vanligt.. Vart inte att jag åker till Johan i kväll utan han får komma och hämta mig imorn.. Han skulle jobba sent idag så han hade inte tida att hämta mig.. Aja så är de att va tillsammans me en bonde, jag har ju valt de själv..XD

Lekte me Emmy idag..:D Kolla på hennes kattungar, gu så söta dem är..!^^ Vi va ner till badplatsen och kolla tempen, 16grader, Isch kallt.. :S Men vi bada fötterna och snacka massa skiit.. Va hemma hos henne oxå och spela kort..^^ Vid fyra tiden så behövde jag åka för att köra mamma till tandläkaren.. Medans hon va hos tandis så åkte jag till Coop och handla lite och träffa upp Emmy igen för hon hade tagit mopen dit.. Höl på att bli toki på allt folk på parkeringen för ingen ser sig för, nån k*ärring slängde upp dörren precis när jag skulle parkera men hon klev aldrig ur, utan satta bara där me dörren öppen.. Efter jag vart på Coop så va de bara att hämta mamma igen och handla saker som hon skulle ha och sen va de bara att åka hem och nu vet jag inte va jag ska hitta på.."/ Hade tänkte klippt klart gräsmattan men min rygg håller på och spökar igen så jag väntar me de till efter midsommar för jag vill helst kunna röra på mig imorn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3