måndag 7 juni 2010

Körkort!!!

Äntligen så klara jag de..! Nu är körkortet mitt..:P

Kändes som att de kulle gå åt skogen när jag satt me provet, va nära på att börja gråta innan jag äns rättat provet så dåligt kändes de som att de gick, orkade verkligen inte att behöva göra om de igen .."/ Men när den gröna texten där de stog godkänt ploppade upp när jag rätta kändes de Skiit skönt..! Stolt över att jag hade mer poäng än Johan fast jag bara gissa på frågorna..;) Aja skönt att ha de av klarat nu är de bara att skaffa sig ett jobb så livet kan börja rulla på..:)
Fick en blomma av mamma.. Få se om jag kan få den att överleva minst en vecka..XD

Innan jag hade skrivning så träffa jag Lina, Zillän och Sofie i Gävle..:D Vi gick runt på stan och kolla runt lite för att få tiden att gå..

Sitter och vänta på mat nu.. As hungrig.... Flinta stek me pommes.. MUMS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3