lördag 5 juni 2010

Uptadet..

Har inte blogga så mycke men har inte haft nån data och när jag haft de så har jag inte haft ork eller tid..
Men i onsdas så åkte jag upp till Gävle till Lina och va me henne och hennes syster och hade de jätte trevligt.. :D Va me dem när dem köpte skor åt hästarna och hovslagaren kom hem till dem.. Vi åt tacos och gjorde lite annats sen vart de att jag plugga körkort på kvällen.. På morgonen så fick Lina sticka iväg och jobba så hennes syster fick hjälpa mig me frukost och sånt.. Anldeningen att jag åkte till Lina va att jag hade en ny skrivtid där på torsdan i Gävle eftersom de inte fanns nån i Uppsala.. Skrivningen gick inge bra som vanligt.. Hade 1 poäng ifrån godkänt..:'( Men har en ny tid i Gävle på måndag så får se hur de går..
När skrivningen va klar så tog jag tåget mot Uppsala och bussen vidare till Jälla.. Johan, jag och Oskar åkte till Max och käka sen vart de att vi åkte till Etage, inge vidare roligt.. Jag och Johan åkte hem sen va de bara att sova för jag va så jäkla trött, hade inte sovit någe vidare natten innan eftersom jag va så nervös inför skrivningen..

Sen i fredas va de studentdags för Johan..:D Han gick upp runt 6 tiden på morgonen och börja röja me sina klasskompisar.. Själv sov man lite längre.. Möte upp hans föräldrar och bror och vänta på att kl skulle bli 11 så att studenterna skulle komma ut springandes.. När Johan åkte flak så åkte jag till mammas jobb.. Hehe sen när Johan åkte klart så vart de så att jag åkte me hem till honom fast de inte va tänkte så för jag skulle åkte hem och pluggat körkort..
Men plugga lite idag, Johan hade en körkortsbok som jag låna.. Johan körde mig till mammas jobb vid 2 tiden då hon sluta.. Så nu har man vart hemma ett tag..


Grattis till studenten bby..!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3