söndag 13 juni 2010

Vart me Johan..

Nu är jag tbx.. Johan kom hit i fredas och åkte nu på morgonen så jag har använt all tid me att vara me honom så jag har inte haft tid me bloggen.. Fast vi har inte gjort så mycke, kollat på tv och va till stop 76 och åt och va in på coop, hade mys kväll och kolla på mr Beans semester..

Jag fick köra Johans bil igår.. Fy va äckligt de kändes, för han bil är breddare än mammas bil.. Johan tyckte jag såg rädd ut när jag körde.. XD
Hahah gjorde snyggaste parkeringen på coop..XD Johan mobba mig ganska mycke för de.. Jag gjorde en annan tabbe oxå, när jag skulle backa så glömde jag att jag hade 1:an i.. Fick motorstopp oxå.. De gick inge vidare men jag va nervös så de va la därför.."/ Som Johans sa de behövs träning så kommer de bli bättre..^^
Känner mig ändå ganska duktig ändå efter som jag inte äns kört bil i ett år.. Jag började köra föra året i juli på våran lilla grusväg sen gick vi handledarutbildningen i augusti och då fick jag börja köra på stora vägar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3