onsdag 23 juni 2010

Packat..

Inte hänt så mycke idag förutom att jag har börjat packa ner de mesta i mitt rum i kartonger fast de finns en del kvar att packa.. För nästa veckan ska jag och Johan börja flytta in i huset..:D Så är tankarna iaf men nått kommer säkert hända så de blir fördröjning me allt.. Men jag längtar som tusan..!!

Hehe som ni såg i mitt föra inlägg så vart mitt hår rött så jag tänkte försöka färga tillbaka de till mellan blont men de sket sig.. Färgen fastna inte alls eller jo lite men ingen större skillnad.. "/ Vet att man inte ska färga håret så snabbt på varandra men jag ville verkligen inte se ut så här på midsommar men de få bli så iaf.."/ Man vänjer sig säkert me färgen..
Ska fixa naglarna och packa min väska för jag ska åka till Johan imorn och ska va där tills på sönda så jag behöver lite saker.. Vette fan va jag ska ha för kläder på midsommar heller..? Hmm får la slänga ner en massa olika förslag.. Får gå och lägga mig tidigt idag oxå för imorn ska jag upp tidigt för att köra mamma till jobbet och sen ska jag till Emmy och leka me henne och kolla på hennes kattungar..:D

Japp fixa naglarna va de och ringa Bby och kolla om han har tid att prata lite..^^
Och just de jag kommer nog inte blogga fören jag är hemma igen om de inte blir så att jag lånar Johans data och slänger in nå inlägg..
Hej så länge och ha en Trevlig Midsommar!!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3