måndag 21 juni 2010

Blött..

Morgonen börja la inte den bästa.. Johan knuffa mig ur sängen för han tyckte jag skulle gå upp och fixa iordning frukosten.. Inte precis de sättet jag vill vakna upp på..:P Så jag vart lite sur och tog ett vatten glas och hota me att hälla de på honom, han slog till de så en massa vatten kom på mig, jag tog resten av vattnet och hälde de på honom.. Då kom han upp ur sängen iaf fast min säng fick bli offer oxå fast de va de värt, så efter Johan åkte så kunde jag inte gå och lägga mig igen eftersom sängen va blöt, de va bara att hänga nästan allt på tork..
Kolla lite på tv men lyckades somna, sov fram till halv två kolla sen mer på tv.. :P
Tänkte försöka göra lite nytta idag iaf.. Klippa gräset och tvätta och diska..

Btw Johan hade sett en annons på arbetsförmedlingen att dem sökte tidningsbud för UNT så jag skicka mitt cv via mail, så får se om man får nå svar, troligen inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3