måndag 21 juni 2010

Inte min dag..

Ja dagen börja ju inte den bästa och de vart inte bättre..
Gick ut och börja klippa gräset och efter mer än halva så va jag helt slut så jag skulle sätta mig på trappen och vila och automatiskt så tar jag upp handen för att rätta till mitt halsband och då märker jag att hjärtat som satt på va borta.. Hade fått de av Johan på alla hjärtans dag så de smycket betyde jätte mycke för mig.. Jag börjar leta och syrran hjälpte till fast de va som att leta efter en nål i en hö stack.. Efter ca 1 timmes letande så geav vi lite upp så jag börja klippa vidare och då efter en stund börjar klipparn låta konstigt och rök kom ur den och efter en stund så stanna den, gav upp me klippningen så får la ta de imorn eller nå..
Mamma kom hem och jag berätta om att jag tappa smycke, hon går ut och börjar leta och jag me även om de känns lite hopplöst för vi har inte så lite gräsmatta om man säger så.. Efter ca 1 timmes mer letande så kvaddar min rygg bara för att jag gått me ryggen böjd så nu kan jag knappt röra mig, vågar inte göra så mycke heller iaf ryggen låser sig igen som den brukar när jag har så här ont.."/
Lyckad dag.. NOT!
Johan sa att de inte gjorde nå att jag tappa smycket utan att jag kunde få ett nytt, han är för go..^^<3
Jag tänker nog inte färga håret som jag hade tänkt för de kommer säkert hända nå + jag kan inte riktigt stå böjt så jag kan skölja ur håret så de får vänta till imorn de me..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3