tisdag 29 juni 2010

Vill här ifrån..!

Johan åkte hem för ett tag sen för att jobb.. Saknar honom redan..:(
Vart jätte glad igår när han kom hit för jag hade vart på sånt dåligt humör hela dagen.. De dåliga humöret håller på att komma tillbaka igen känner jag..
Ska bli jäkligt skönt att få flytta här ifrån även om de känns lite jobbigt efter som jag inte har någon inkomst, kommer känna mig som en börda men jag försöker hitta ett jobb.. Skulle nog väntat me att flyttat tills jag hade ett jobb men nu är de så att jag vantrivs hemma så jag vill bara här ifrån!
Bor jag kvar här kommer jag bli knäckt.. Blir behandlad som en städtant, bara jag som städar och diskar och gör så att man kan leva i huset men som tack så stökas de ner igen på en gång och förväntas att jag ska ta bort de och gör man inte de så får man bara gnäll att man inte gjort de.. Lessnat en hel del på de nu..
Saknar min bror för han va iaf den som kunde hjälpa mig eller att han städa och när han va hemma så fick man alltid sig ett gott skratta typ varje dag.. Nu när han aldrig är hemma så får man sköta allt själv och de är inte ofta man skrattar här hemma längre..
Har testa me att se om nån gör nått om jag inte gör de men de är då ingen som gör nå de får bara står eller ligga kvar.. Mamma skyller jämt på att de är hon som jobbar och lagar maten(vilket hon ibland inte gör) och att jag ändå bara går hemma, bara för de vill jag ju inte städa efter henne..

Ska gå och packa ner resten av mina saker inför flytten för de dröjer inte länge nu fören vi kan flytta.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3