onsdag 16 juni 2010

Rensat..

Idag va vädret riktigt bra emot va de varit dem andra dagarna.. Syrran och jag va ut på lång promenad me vovven.. La mig och sola en stund men de börja blåsa kallt så då skippa jag de och gick inte och kolla på tv.. På kvällningen gick mamma ut och rensa rabatter så då kom jag och syrran på att rensa ogräs runt Oktobers grav och pynta me blommer.. Sen börja jag rens grusgången men lessna efter ett tag för myggen blev bara fler och fler..

Btw fick reda på att jag fått godkännt i 2 ämnen till i skolan.. Bra de, nu är de nog inte så många IG:en kvar.. Skicka ett mail till bitr. rektorn och kolla om de gick att få godkännt i körkortskursen och traktor efter som jag fått körkort, få se va han säger.. Måste in den här veckan och lämna böcker till skolan, funderar på att åka in på freda för jag har ingen lust att få massa räkningar för böckerna.. Ja jag vet jag är ute is sista stund me allt men skiit samma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3