torsdag 24 juni 2010

Va håller dem på me..?

Satt och kolla igenom mina betygs papper som jag fick härom dagen en extra gång.. Vet inte hur många gånger jag har räkna igenom mina poäng men jag får de bara till 2100p så jag undrar vart mina andra 150p har tagit vägen.. De fattas en 50p kurs på pappret så då är de 100p kvar som jag inte har en aning om varför dem fattas..? Kul, alltså har jag inte fått mina 2250p som man behöver när man slutar skolan.. Gick matte B bara för att få ihop så att jag skulle få alla mina poäng men tydligen räkte inte de.. Den där j*vla skolan är hopplös!! Och nu under sommaren är de inte så lätt att få tag i han som har hand om betygen, han har inte äns svara på mitt första mail som jag skicka för mer än en vecka sen.. Avän fast man tagit studenten för ett år sen och slutat skolan så slipper man inte allt trassel..

1 kommentar:

  1. Jadu, dom är helt jäkla fuckade! Jag fattar inte hur rektorn kan få vara rektor när inte han ens kan räkna! idiiiiot!! jag menar, jag skulle ju inte ens behöva läsa någon kurs.. jaha men hur fan kan de komma sig att jag inte fått alla mina poäng då! IDIOTER hela bunten på skolan!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3