söndag 20 juni 2010

Marknad..

Usch kan inte sova.."/ Känner mig trött men ändå pigg..

Imorse(lör) så ringde Johanna och undra om jag ville följa me på marknaden som va i Ö-hammar.. Johan körde dit mig.. Fanns en del roliga saker.. Önska man hade haft pengar.."/
Träffa på Joel, trevligt trevlig, måst åka och hälsa på honom snart igen, han tyckte vi skulle ut på crusing tur nu när jag har kökort..:P
Va på marknaden ca 1 timme sen följde jag me Johanna och hennes kille hem och så tog jag och Johanna en sväng me deras vovvar.. Vid 2 tiden va de dags för mig att gå till mammas jobb för hemfärd.. När jag kom hem så satte jag mig och kolla på "Det regnar köttbullar" efter som vi inte kolla på den på filmkvällen hos Christer (i fredas).. Inge vidare film tycker ja, lite skum.. Vart en massa andra filmer oxå för jag orka inte göra nå.. Va ut och busa me vovven en stund på kvällen, sparka lite fotboll och kasta boll..

Ne nu börjar de ljusna ganska mycke ute dags att försöka sova kanske kl börjar närma sig 3.."/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3