tisdag 1 juni 2010

Skrivning nr2..

Skrivningen gick inge vidare..:( 2poäng ifrån godkänt..! Ganska surt men jag tog de inte lika hårt som jag gjorde första gången.. Är man trög i skallen som jag så är de en smäl man får ta..:P Bokade ny tid, på torsdag ska jag skriva i Gävle för de fanns inte nån tid i Uppsala fören den 22 Juni..:S Ska åka till Lina imorn..:D(L) Hon bor i närheten av Gävle så jag ska sova hos henne + att hon får visa mig vart jag ska..:P
Blir en tidig morgon imorn.. Bussen går från Östhamma kvart i 7, sen går tåget 8.19 från uppsala, frame 9.30..^^
3gången gillt får vi hoppas..;) Får bara hoppas att jag får skriva på torsdag efter som jag inte hinner få nån inbetalnings blankett och man hinner inte ringa kundtjänst och kolla om de går att skriva ändå innan jag åker till Gävle eftersom jag åker så tidigt.."/


Mamma och jag passa på att stor handla lite när vi ändå va i Uppsala så massa mart vart de + jag köpte en tunika som jag tänkte ha på Johans student men jag skulle behöva ett skärp som jag kan ha i midjan.."/ Köpte även ansiks mask och smink borttagning.. Nagel lack, halsband och andra hyggien artiklar.. Saker till studenten.. Tur mamma betalar en del..;) Fast jag får la betala tillbaka sen.. isch.."/


Ska jag packa och duscha och fixa allt till imorn så man kan sova snart vänta bara på svar från min kära b-friend..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3