söndag 27 juni 2010

Midsommarfirandet..

Japp då var man hemma igen då..

Hade en helt oki midsommar.. Jag och Johan va hos en kompis till Johan.. Va en del folk som va där, inga man rikigt känner men en del av dem har gått på jälla förut så man kände igen dem..
Vart tipspromenad och lekar.. Frågerna som va på tipsrundan hörde ihop me lekarna för lekarna fick fram svaren på frågorna t ex vem suger bäst? då fick dem som va me som allternativ tävla om vem som kunde suga upp en viss mängd dricka snabbast i ett sugrör.. Jag va me på en fråga, Vem är sötast? (Hehe) Fick tävla om vem som kunde äta upp en munk me socker utan att slicka sig runt munnen först.. Johan va me på två fråger, Vem har mest hålvana? och Vem är klar först? XD De me hålvanan så skulle dem ha ett snöre fäst i byxan me en penna längst ner på snöret och träffa i en flaska och klar först så skulle dem svepa en öl(bilden)..

Vi grilla och några spela kubb m m.. På kvällen lyckades jag få me mig Johan till Öregrund en stund.. Träffa upp Christer och Tove, Jonte.. Gick runt och prata me folk som man kände.. Klockrenast va när vi stog och snacka och en utläning fråga vart Johan kom ifrån för han tyckte inte Johan kunde va svensk bara för att Johan hade svart hår..XD Har mobba Johan hela helgen för de..:P
Kommer inte ihåg när vi åkte men för tidigt tyckte jag men Johan hade jobba hela natten innan så han va ganska trött..

Igår så vart de en lat dag.. Varken jag eller Johan va bakis.. Spela kubb me Sara och Emil, Tomas va me några gånger oxå.. Jag och Johan tog en promenad och va och kolla på huset vi ska flytta in, kolla hur långt dem som bor där nu hade kommit me packningen.. På kvällen fick Johan va fylle chaffis.. Johan fick låna personens bil som han skulle va chaffis åt och de är en nyare bil me massa lull lull i.. Johan tog me mig och S & E på en sväng.. När vi kom hem så gick jag och la mig och Johan fick köra fulla folk kom knappt ihåg när han kom hem..
Så va min midsommar helg..^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3