tisdag 4 maj 2010

Adam Lambert=Pudding..

Änu en dag på Johans lilla rum.. Gick upp efter Johan gick till skolan alltså runt 8 tiden.. Sutti framför datan hela tiden, finns inte så mycke annat att göra.. Har kolla mer på Bella&Tyra Show(<-länk) och sen har jag blivi lite beroende av Facebook spelet Treasure Isle och att lyssna på Adam, hans låter har gått om och om igen.. Favoriten just nu är For Your Entertainment.. Love it..:D Han är så snygg oxå..!


(Ljudet är lite före)

Idag blir de att åka hem, ska bli lite tråkigt för då kommer jag troligen inte få träffa Johan på resten av veckan för han skulle va lite upptagen me jobb.. Men jag behöver komma hem för jag har inte tillräkligt me kläder i väskan för jag hade bara räknat me att va hos Johan till lördan eller max söndan men de vart lite fler dagar.. Så kan de gå..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3