onsdag 5 maj 2010

Trött & börjar tappa hoppet..

Börjar bli övertrött så snart kommer jag inte kunna somna fören klockan blir för mycket (igen).. Somna halv 5 imorse och gick upp vid halv 10 så 5 timmars sömn vart de, not good.. Har jätte svårt att somna själv när jag vant mig vid att sova me Johan, han är den som värmer upp sängen och de känns inte så ensamt, mitt knep till de när han inte är här så brukar jag värma riskudden och lägga under täcket så de blir varmt och sen så har jag Skrutt(min katt) i sängen som sällskap så de inte blir ensamt, de blir nästan samma sak..*hihi*:P Värsta är att jag skrämmer upp mig själv så jag kan inte somna fören de ljusnar ute - (Att va helt själv mitt ute i skogen i ett hus är inte så kul jämt).. "/

På tal om lite annat så satt jag nyss och fixa lite me mitt cv änu en gång och kolla runt på Amf, finns ju inge jobba som passar mig eller som är någe intressant.. Har fått svar av två jobb om att jag inte fått jobbet av dem ca 10 jobben jag sökt sen har jag inte hört nå mer så man börjar tappa lite hopp om att ha nå sommar jobb.. Men ska försöka ta mig till Uppsala och lämna in cv:n inne på gränby i typ hemtex och sko/kläd butiker för de är ju sånt jag vill hålla på med..


Men har någon nått tips om lediga tjänster/sommar jobb..?

Hälst inge äldraboend fär de kommer jag ändå inte klara av.. Vet att sånt brukar man få jobb på men jag är för blyg för sånt + jag klara inte av så gamla människor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3