torsdag 6 maj 2010

BDB helt onödigt inlägg egentligen..:p

Hahah de här är egentligen helt ointressant men la nyss upp massa bilder på mig själv hur jag sett ut mellan 2006-2010 på bilddagboken..
När jag laddat upp den sista bilden (de vart ett par bilder) så hade jag fått några kommentarer under tiden jag laddat upp bilderna.. Kolla på vilka som besökt min bdb för att kolla på bilderna, de va bara killar eller de va 2 tjejer oxå men dem känner jag annars va de bara massa killar jag inte har nån anning om vilka de är..
Min bdb är skyddad så bara dem som är inloggad kan se mina bilder, de finns ju så man ser om de är folk som försökt kolla på bilderna fast dem inte är inloggade.. Innan jag la upp bilderna va de 14st som försökt kolla min bdb men efter jag lagt upp bilderna så va de 43st..XD Så jäkla intressant kan jag väl inte va..XD

Men om ni är nyfikna på att se bilderna och hur jag sett ut så är de bara att söka på " wester900511 " på bilddagboken och kolla den 6 Maj 2010 i kalendern så ser ni alla bilder.. Men kom ihåg ni måsta va inloggad för att se dem..
Kankse lägger upp någon bilder här på bloggen någon gång men nu orkar jag inte..:P Kan väl bjuda på en bild på osminkad mig och min rumskompis från när jag gick i skolan.. Bilden är från 2008..
Favorit Bild..^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3