måndag 17 maj 2010

Back träning..

Nu på kvällen(9 tiden) kom mamma och jag på att jag behöver träna mer på att kunna backa en längre sträcka me bilen så jag gick ut till bilen och hoppar in.. Mamma ställer sig för att titta.. Vet inte hur långt jag backa, är dålig på att bedöma sträckor men de va en bit iaf.. De gick helt oki faktiskt, inga större problem.. :)
Sen så träna jag på att backa emellan två pinnar som skulle föreställa en parkeringsruta.. De gick väl inte lika bra.. Hamna innanför men kom väldigt nära på ena sidan så om en bil ståt där hade jag inte kunna öppna dörren.. De blir mer tränanade imorn efter som jag ska in till Östhammar och träna me mamsen..

Haha de roliga va att mamma skulle visa hur jag skulle sväng me bilen för att hamna rätt i rutan, men de gick inge vidare för henne.. De gick lika bra för henne som för mig..XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3