onsdag 19 maj 2010

Tankarna innan..

De bara snurrar av tankar just nu.. Dem flesta av tankarna är att jag inte kommer klarare och på va som kommer gå fel.. Inte mycke till posetiva tankar iaf.. Men de pendlar mellan panik och inte bry mig hur de går, inga tankar om att de här kommer jag klara..
Vill sjuta upp datumet igen men de är väl bara att testa och se och få reda på va man inte kan för bilskolan va ju inge vidare på de att informera om såna saker och dum nog så fråga man aldrig.. Usch jag vill bara få de här över nu så jag slipper plågas mer.. För de här är INTE kul!!
Känner mig ganska tvingad till att göra de här mot min vilja.. Om jag själv hade fått valt så hade jag velat köra upp i höst så att jag hade haft hela sommaren på mig att köra..

Tur man har underbara vänner som puschar än..<3

Jag berättar sen hur de gick.. Hej då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3