onsdag 5 maj 2010

Thun´s..

Mamma och jag va till Thun´s och gjorde av me pengar.. Jag övningskörde dit och hem, de gick toppen..
Vi gick runt i ca 3timmar och titta på kläder och saker.. Vi va även in på de lilla fiket som finns där.. Vi tog en varsin varm kyckling macka me sallad*mums*..
Fick ett bestick sätt av mamma som är till mig och Johan, väldigt snällt av henne..
Här är de som jag handla..

Mamma skratt åt mig när jag köpte gummistövlarna men hon tyckte de ändå va bra att jag köpte dem.. Jag hatar gummistövlar men dem här gillade jag så då passa jag på att köpa dem för man vet ju inte när jag hittar andra som jag kommer gilla, men dem här kommer säkert bra till pass nån gång..:P

Usch de är kul att shoppa men inge kul att bli av me pengarna..:( Nu är jag pank och inte kommer kunna göra så mycke saker på ett tag.. Tur man fyller år på tisdag så då får man la hoppas på att man får pengar i present..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3