måndag 3 maj 2010

Min dag..

Medans jag vänta på att Johan skulle sluta skolan så kolla jag på Bella&Tyras Show.. Vart jätte sugen på choklad bara för att Bella och Tyra va på en choklad fabrik.. När Johan sluta så åkte vi till Agro, lantmänen och sen åkte vi och handla mat och Choklad..:D
Laga mat typ på en gång när vi kom hem för jag hade inte äti nå på hela dagen.. Kolla lite på datan efter maten och lyssna på musik medan Johan prata me lite folk här på hemmet.. Sen tyckte Johan att vi kunde gå och titta runt lite på skolan så vi tog en promenix genom skolområdet.. Sen visa Johan mig den nya lösdriften här på skolan efter som den inte va klar när jag tog studenten.. Fanns som ett lite rum som man kan se ut över hela lösdriften.. Vi satt typ i en timme och bara kolla på korna och prata..
Få se va vi ska hitta på nu, Kanske äta vittlöks baguette och kolla på nån film..^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3