söndag 30 maj 2010

Eurovision..

Yey tyskland vann igår..! Hon va grym..! Äntligen nån bra som vinner..
Fatta inte hur de kunde gå så bra för danmark..:S Den va ju inge vidare och den lät som nån annan låt..
Om inte tyskland hade vunnit så tyckte jag att rumänien va bra och turkiet.. Israel va sämst, sjöng så jäkla falskt..:S
Haha tyckte de som hände spanien va så löjligt, bara för att de kom upp ett fan på scenen så vart han störd som sjöng och ville sjunga om.. Fjantigt, låten va ju inge vidare heller..:P
Haha lyckat för sverige att vi kom på 11plats i kvalet.. Kan säga att Cypen snodde vår final plats efter som dem kom 10:a.. Fast den låten va inte så dålig + han va söt..:P



Fick mig en glad överraskning när jag satt och kolla på eurovision..:D Min underbara pojkvän kom hit helt plötsligt..:D Han hade sagt att han inte skulle komma.. Fick ett sms vid 11tiden igår där han skrev att han skulle gå och sova så jag hade ju ingen anning att han va på väg hit men så helt plötsligt så klev han in genom dörren..:P
10månader tillsammans me honom idag..:P<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3