onsdag 19 maj 2010

Uppkörning och träff me en gammal godding..

Hade uppkörningen kl 12.45.. Kom dit ca 5min innan då satt de redan en kille där så jag börja prata me han för att bli av me min nervositet + jag kände igen han från risk 1 för då hamna vi i samma grupp när man skulle diskutera.. Aja skiit samma..:P De kommer två körlärer, den enna va en gubbe som såg lite sträng ut tyckte vi och så klart fick jag honom men de visa sig att han va riktigt trevlig..:D Vid 13.30 så fick jag beskedet att jag KLARA DE!!! :D Så nu har jag bara skrivningen kvar att fixa sen är körkortet mitt..
Tyckte de gick skiit dåligt när jag körde, att jag gjorde många missar men tydligen så va dem inte så faliga som jag trodde.. Bilen va jätte skön att köra iaf.. Min bilskole lärare hade sagt att jag inte skulle klara en uppkörning och att bilen man körde me skulle va lika känslig som bilskole bilen men där ljög han.. Usch för Östhammars bilskola..

Tack till Lina som va den som mest stötta mig och trodde på mig..<3 och tack till Fia för tipset jag fick..^^

Efter jag kört så skulle jag gå till mammas jobb och vem kom åkandes på sin moppe och stanna mitt framför mig, ju Emmy som jag inte träffa på hur länge som helst.. Vi bestämde att ses vid Sibylla och käka men hon skulle bara åka och handla en grej och jag ville gå och berätta för mamma hur de hade gått.. Vi satt ett tag vid Sibylla och sen drog vi vidare till näsudden? och satte oss där vid bryggan.. Båda hade massa tid över, för hon vänta på att hennes teater skulle börja och jag vänta på att mamma skulle sluta..

Hade en mycke rolig dag me henne..!:D Vädret va kanske inte de bästa men sällskapet va de..^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3