torsdag 20 maj 2010

Solat..

En händelselös dag.. Va på lång promenad me vovven sen när vi kom hem så lag jag mig och sola i 1 ½timme så får hoppas att de tagit lite iaf.. Vågade inte sola så länge för jag har jäkligt lätt för att bränna mig (de är nog en gen som jag kan "tacka" min far för..:P)
Haha ni skulle sätt mig i somras när jag va me Emmy och vi åkte ut me deras båt.. Fy satan så jag brännde mig.. Johan skratta ganska mycket och retades när han hämta mig.. Jag brännde mig ganska ordentligt, såg ut som en kokt kräfta, de lös verkligen rött om hela mig..

Johan berätta att han köpt sin student kostym idag, är ganska nyfiken på hur han ser ut i den.. ;) Ja de är inte långt kvar till studenten för hans del nu, själv tog man den för ett år sen.. Usch så tiden går.. Han berätta även att han köpt nå till mig, vill veta va de är.. Ska kanske träffa han imorn så då får jag kanske veta va de är..:P

Slänger upp en bild från min student..^^ Jag är den till vänster som kollar snätt på nått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3