söndag 9 maj 2010

R.I.P

R.I.P Oktober

??/10-07 - 9/5-10

Sov gott min lilla tuss.. :'(

Trodde inte man kunde få så starka känslor för en liten hamster men de kunde man tydligen.. Tårana bara forsa ner för kinden när jag märkte att han inte rörde på sig.. De kommer blir väldigt tomt även om de inte är ett djur som man är me så mycke så har man ju hört honom på nätterna när han krafsa i matskålen eller när han sprang i ljulet..

Han börja som en avel hamserter i ett företag genom skolan som jag blandanat va me i, hans fick bo hos mig under sommaren och sen nån terminen efter de vart han med i ett skolprodjekt me mig och en kompis om att studera vilken miljö i buren så en hamster trivdes mest i.. Efter de gick han i pansion och han fick bo hos mig och leva livet fram tills idag..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3