söndag 16 maj 2010

Sv uppgift..

Sutti me den här svenska uppgiften hela dagen.. Har lyckas fixa 2 av dem 3 uppgifter som jag skulle göra om.. Den sista uppgiften har jag problem me.. Svenska är inte min starkaste sida.. Hatar de verkligen och de gör de ju inte bättre att man hatar läraren man har/hade.. Får skynda på så jag blir klar me uppgiften innan jag ska ut och övningsköra me mamma.. Sen så ska jag me Johan till Jälla så jag har ingen mer tid me svenska ikväll.. Hade tänkt mig lämna in uppgiften imorn när jag ändå är på skolan..

Btw Ska betala och hämta biljetter till studentskivan åt Lina, Patrik och hans polare imorn, Johan hade redan fixat en biljett åt mig.. Skivan är om en vecka. Längtar! Känner på mig att de kommer bli en lyckad kväll..! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3