lördag 29 maj 2010

Änu en tidig morgon..

Johan kom hit igår fast ganska sent(runt 12 tiden).. Han åkte för en liten stund sen, jobb som vänta som vanligt.. Klockan kvart i 6 imorse så ringde telefonen och då va de en från vår grannby som ringde och berätta att mammas djur(kor) va på rymmen.. Så de va bara att ringa till mamma och berätta och sen efter de så kunde jag inte somna om på en stund.. Lyckades somna om men de känndes som att jag inte hann somna fören Johans alarm gick igång..
Nu vet jag inte riktgt va jag ska hitta på, fundera på att spela lite sims men vet inte om jag orkar för datan bara dummar sig för igår så stängdes programet bara ner utan att jag hann spara så då vart man inte så glad.. Fast egentligen skulle jag behöva plugga mer körkort men de känns som de är de ända man gör så att göra nått annat i en lite stund skulle nog inte skada..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3