tisdag 25 maj 2010

Jällas studentskiva..

Kalas kul kväll igår..! :D
Va premiär på systemet igår oxå..;) Kvällen börja lite segt men de tog sig sen..:P Riktigt trevligt att träffa jälla folk.. Många vart lite på lyset men kul hade vi..:P

Hände en grej under kvällen som fick mig att fälla några tårar men de gick över..
Usch vart me på kort och jag som alltid ser så jäkla full ut på bilder..XD Få se vart man kan hitta dem bilderna..


Imorse när jag vakna mådde jag lite illa, jag va inte bakis utan jag va bara hungrig.. Hade inte äte nått under hela gårdagen förutom lite godis så de va ju inte så konstigt att spriten tog så bra igår och att man mådde lite illa imorse.. Johan smuggla ut en macka från frukosten på skolan som jag fick.. Så söt..^^
Lina va så gullig att hon kom hit till jälla på eftermiddan och då köpte hon me lite Donken mat åt mig..:D Johan hade bara makaroner och köttbullar och de va jag inge vidare sugen på..
Lina va här en stunde under dagen, snacka om va som hänt på skiva och sen lite annat smått och gott..:P Hennes mamma kom och hämta henne, då hoppa jag in i duschen.. Johan hade slutat skolan för dagen när jag kom ut från duschen och nu sitter jag här och han är borta nån stans..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3