söndag 12 september 2010

Aj ont..

Asså va är de för fel..! Känns som att ryggen blir svagare och svagare me åren.. Visst jag har haft problem me ryggen en del när jag va yngre men de här är bara jobbit.. Har typ ont jämt.. Har lånat en spikmatta av pappa men jag får aldrig någon ro till att lägga mig på den.. Känns som hela ryggen är full i knutar och att den skulle behövas knäckas.. Skulle kanske gå till sån där rygg doktor.."/ Får säker massa övningar som man ska göra som jag sen ändå inte kommer göra, har testa göra övningar men jag får så ont så då blir de att jag vill inte göra de igen.."/
Skulle behöva skaffa mig en riskudde som jag kan värma och lägga på ryggen för de vet jag funkar..
Igår natt så hoppa jag ner för några trappsteg när jag dela ut tidningar i hyreshusen och då knäckte nått till så inatt hade jag ganska ont när jag jobba men satte på värmen i sättet och de lindra en del så värme funkar fint.. När de är kallt ute så krånglar ryggen mer än vanligt.. Kommer ihåg i vintras, de va ju inte så himla skönt när ryggen låste sig, tur jag hade Johan hemma(jag bode hos mamma) så han fick hjälpa mig..
Tycker att herrn ska komma hem snart så jag kan få lite massage, ska klippa han hår igen oxå för de va några lockar som vart kvar i nacken föra gången jag klippt han..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3