tisdag 7 september 2010

Bal plast designer..

Va me Johan igår på kvällen och hämta ett lass me balar.. Fick flasch backs, i början när jag och Johan vart tillsammans, när vi va "unga"(hihi) så åkte jag nästan jämnt me honom när han jobba men nu på senare tid har jag inte åkte me för jag har inte haft tid för jag har haft mitt att pyssla me på dagarna och min rygg klara inte av att sitta längre sträckor på dem där obekväma passagerarsättet men men..:P
Kom på värsta iden igår när vi hämta balar.. Dags att bytta karriär, till bal plast designer..XD Balar har så trist och tråkig plast så jag tyckte man skulle fixa fler färger, de finns grönt och svart men de vore coolare me rosa eller nå mönster..XD Sen kom jag på den finulliga iden att de ska va reflex en bit på plasten typ nån meter me vanlig färg sen kommer reflex stycket en bit och så färg igen och så vidar och vidare, efter som de är svårta att se dem på kvällen så ser man de bättre me reflexen om man nu ska hämta dem på kvällen.. Vi gjorde ju de så de va lite svårt att se dem och de va dimma så de vart änu svårare att hitta dem..:P Nu vart de lite luddigt kanske men ni hänger me lite iaf..:P

Jobba inatt och de gick kanoners glömde dock att ta me mig en tidning men skrev en lapp till den som kör inatt så den delar ut iställer.. Kom hem mellan halv 6-6.. Sova fram till 1..:P
Och va nyss och handla massa mat.. Ska strax ställa mig och göra pastasallad me kyckling mmmm mums.. Fick mitt coop kort idag på posten, vuxenpoäng..;)

Btw ikväll är de IDOL..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3